Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Jadów

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Gminny Portal Mapowy
  • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
  • System Rada - Gmina Jadów

Kalendarium

« poprzedni miesiącwrzesień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: gmina.jadow.az.pl

Treść strony

Wyniki ogłoszonego naboru na stanowisko urzędnicze: Ekodoradca

Jadów, dnia 24.07.2024r.

I n f o r m a c j a

Burmistrza Miasta i Gminy Jadów o wyniku ogłoszonego naboru

na stanowisko urzędnicze: Ekodoradca

w Urzędzie Miasta i  Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17

Komisja Rekrutacyjna informuje, iż w wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko nie wybrano żadnej kandydatury.

Uzasadnienie 

Do Urzędu Miasta i Gminy Jadów nie wpłynęła żadna oferta na ww. stanowisko w związku z powyższym nabór na wolne stanowisko urzędnicze nie został  rozstrzygnięty.

      

      Burmistrz
                          Miasta i Gminy Jadów                     
       Rafał Rozpara

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
  • opublikował: Lidia Piotrowska
    data publikacji: 2024-07-24 16:20

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
  • opublikował: Lidia Piotrowska
    data publikacji: 2024-07-24 16:20

Nabór na stanowisko urzędnicze: ds. ekodoradztwa

Jadów dn.11.07.2024r.

BURMISTRZ MIASTA I  GMINY  JADÓW

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:

ds. ekodoradztwa

Nazwa i adres jednostki : Urząd Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów

  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska;
  • minimum wykształcenie średnie i co najmniej trzyletni staż pracy;
  • znajomość sytuacji środowiskowej i energetycznej oraz stanu jakości powietrza w Polsce
    i w województwie;
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet), urządzeń biurowych i urządzeń mobilnych;
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność.
  1. Wymagania dodatkowe pożądane od kandydata:
  • znajomość aktualnych przepisów prawa m.in. programów ochrony powietrza, uchwały antysmogowej, ustawy o odnawialnych źródłach energii, ustawy prawo budowlane, ustawy prawo energetyczne, ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów, rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
  • znajomość trendów na rynku energetycznym i budowlanym, w tym źródeł ciepła i materiałów budowlanych;
  • wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, energetyki, odnawialnych źródeł energii, budownictwa, chemii, fizyki, finansów i ekonomii, zarządzania bądź administracji;
  • doświadczenie w zakresie wykonywania audytów energetycznych, ekologicznych, efektywności energetycznej, sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej;
  • doświadczenie w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych, studiów wykonalności, dokumentów typu PONE,PGN,POP,
  • znajomość struktury działania i organizacji prawnej samorządu terytorialnego,
  • samodzielność,
  • umiejętność planowania, w tym planowania strategicznego,
  • dobra organizacja pracy,
  • łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, umiejętność prowadzenia spotkań i wystąpień publicznych,
  • myślenie analityczne, kreatywność i szybkie uczenie się,
  • umiejętność pracy w stresie,
  • doświadczenie w pracy z trudnym klientem,
  • doświadczenie w pracy w urzędzie.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
  • obsługa systemów wytworzonych przez Województwo Mazowieckie w ramach projektu „Mazowsze bez smogu”;
  • opracowanie strategii służącej poprawie jakości powietrza jst m.in. na podstawie PGN, PONE;
  • nadzór nad wdrażaniem ww. strategii oraz monitorowanie realizacji uchwał i strategii lokalnych w zakresie ochrony powietrza;
  • monitorowanie oraz prowadzenie sprawozdawczości realizacji założeń Programu ochrony powietrza i Planu działań krótkoterminowych;
  • monitorowanie stanu inwentaryzacji źródeł ciepła oraz wsparcie w aktualizacji bazy danych;
  • wykonanie/ aktualizację analizy/ badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców jst, w tym zidentyfikowanie grup wymagających szczególnego wsparcia oraz opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia działań;
  • organizację wydarzeń informacyjno-edukacyjnych w zakresie ochrony powietrza m.in. wymagania uchwały antysmogowej dla Mazowsza oraz dostępne formy dofinansowania do wymiany kotłów;
  • wydrukowanie i dystrybucję materiałów informacyjno-edukacyjnych dot. ochrony powietrza;
  • wykonanie/ aktualizację analizy/ diagnozy ubóstwa energetycznego mieszkańców jst, w tym na podstawie istniejących danych i rejestrów, np. pochodzących z ośrodków pomocy społecznej;
  • utworzenie bazy danych dot. ubóstwa energetycznego w jst;
  • udział w kontrolach palenisk oraz czynną współpracę w tym zakresie z uprawnionymi urzędnikami gminy i policją;
  • zlecanie badania próbek popiołu do akredytowanego laboratorium w celu wykrycia spalania najgorszej jakości paliw i odpadów;
  • wsparcie w pozyskiwaniu zewnętrznego wsparcia finansowego dla jst na realizację zidentyfikowanych potrzeb w zakresie inwestycji i działań ograniczających emisję zanieczyszczeń, podnoszących efektywność energetyczną i budujących świadomość społeczną w tym zakresie;
  • doradztwo mieszkańcom w zakresie wymiany źródła ogrzewania i termomodernizacji oraz pomoc w pozyskaniu środków finansowych;
  • wsparcie działań zmierzających ku zwiększeniu oszczędności zużycia energii w gospodarstwach domowych dotkniętych ubóstwem energetycznym;
  • identyfikacja obszarów z dziedziny ochrony powietrza, w stosunku do których można podjąć dodatkowe działania;
  • udział w cyklicznych spotkaniach ekodoradców.
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego, a będących w zakresie zadań związanych z projektem Mazowsze bez smogu;
  • przestrzeganie zasad i wykonywanie zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy Jadów, które mają zastosowanie do stanowiska pracy.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. praca jednozmianowa w siedzibie pracodawcy,
  2. wymiar czasu pracy wynosi 8-godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym,
  3. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  2. życiorys (CV) i list  motywacyjny,
  3. kopia dokumentów potwierdzających staż pracy i kwalifikacje zawodowe,
  4. kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowodu osobistego),
  6. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie, ze kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych).

Burmistrz Miasta i Gminy Jadów informuje, że w poprzednim miesiącu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 22.07.2024r. osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Jadów ul. Jana Pawła II 17, w sekretariacie do godz. 1600 lub pocztą (decyduje data wpływu), w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ekodoradcy”. Kandydaci spełniający warunki formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o miejscu i dacie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz na stronie internetowej www.gmina.jadow.az.pl.

                                                                                                                                                  BURMISTRZ 
                                                                                                                                                    Miasta i Gminy Jadów    

                                                                                                                                      Rafał Rozpara

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
  • opublikował: Lidia Piotrowska
    data publikacji: 2024-07-11 10:54
  • zmodyfikował: Lidia Piotrowska
    ostatnia modyfikacja: 2024-07-11 10:58

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
  • opublikował: Lidia Piotrowska
    data publikacji: 2024-07-11 10:59

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 7485
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-07-24 16:21:02