Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Jadów

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Gminny Portal Mapowy
  • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
  • System Rada - Gmina Jadów

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: gmina.jadow.az.pl

Treść strony

SEKRETARZ GMINY

Sekretarz Gminy
Sławomir Miąskiewicz
I piętro, pokój nr 26
tel. 25 785 44 06
e-mail: slawomir.miaskiewicz@jadow.az.pl

Podległość: Sekretarz podlega bezpośrednio Wójtowi

Zakres zadań i obowiązków na stanowisku :

1. organizacja pracy Urzędu, w tym opracowywanie projektu Regulaminu Organizacyjnego;
2. przedkładanie Wójtowi propozycji usprawniania pracy Urzędu;
3. inicjowanie doskonalenia kadr w tym szkoleń pracowników;
4. kontrola dyscypliny pracy oraz wnioskowanie w sprawach osobowych pracowników;
5. przedstawianie Wójtowi propozycji powierzenia określonych czynności pracownikom a w szczególności tych, których w dniu opracowania regulaminu nie powierzono nikomu i których konieczności wykonania nastąpi w czasie przyszłym;
6. kierowanie praktykami studenckimi i uczniowskimi w Urzędzie;
7. prowadzenie Biblioteki Urzędu i dbanie o stałe uzupełnianie zbiorów;
8. dbałość o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenia;
9. nadzór nad wydawaniem środków finansowych na materiały biurowe i utrzymanie urzędu;
10. nadzór nad prawidłowym przebiegiem wyborów samorządowych, parlamentarnych, prezydenckich i innych, referendów ogólnokrajowych i gminnych oraz spisami organizowanymi przez GUS;
11. koordynowanie spraw związanych z opracowywaniem statutów;
12. zapewnienie Radzie i jej organom oraz radnym organizacyjnych warunków pracy;
13. współdziałanie z Wójtem w zakresie realizacji kontroli wewnętrznej w Urzędzie;
14. koordynowanie przygotowywania Wójtowi odpowiedzi na wnioski i zalecenia pokontrolne organów kontroli zewnętrznej dotyczącej Urzędu;
15. pełnienie funkcji koordynatora sporządzanych sprawozdań statystycznych przekrojowych tj.wymagających zebrania informacji z wielu dziedzin działalności gminy;nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w Urzędzie;
16. koordynacja prac związanych z organizacją, obchodów, rocznic, świąt państwowych oraz innych obchodów rocznicowych;
17. przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
18. wykonywanie innych zadań i czynności powierzonych przez Wójta.
19. Sekretarz sprawuje nadzór nad Referatem Organizacyjno - Społecznym.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Olga Siuchta
    data wytworzenia: 2017-10-06
  • opublikował: Lidia Piotrowska
    data publikacji: 2017-10-06 15:30
  • zmodyfikował: Patryk Pobudkiewicz
    ostatnia modyfikacja: 2021-05-20 15:43

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 24117
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2021-05-20 15:43:40