Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: gmina.jadow.az.pl
Treść strony
Wyniki ogłoszonego naboru na stanowisko urzędnicze: Ekodoradca
Jadów, dnia 24.07.2024r.
I n f o r m a c j a
Burmistrza Miasta i Gminy Jadów o wyniku ogłoszonego naboru
na stanowisko urzędnicze: Ekodoradca
w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17
Komisja Rekrutacyjna informuje, iż w wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko nie wybrano żadnej kandydatury.
Uzasadnienie
Do Urzędu Miasta i Gminy Jadów nie wpłynęła żadna oferta na ww. stanowisko w związku z powyższym nabór na wolne stanowisko urzędnicze nie został rozstrzygnięty.
Burmistrz
Miasta i Gminy Jadów
Rafał Rozpara
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2024-07-24 16:20
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2024-07-24 16:20
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2024-07-24 16:20
Nabór na stanowisko urzędnicze: ds. ekodoradztwa
Jadów dn.11.07.2024r.
BURMISTRZ MIASTA I GMINY JADÓW
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
ds. ekodoradztwa
Nazwa i adres jednostki : Urząd Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska;
- minimum wykształcenie średnie i co najmniej trzyletni staż pracy;
- znajomość sytuacji środowiskowej i energetycznej oraz stanu jakości powietrza w Polsce
i w województwie; - umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet), urządzeń biurowych i urządzeń mobilnych;
- czynne prawo jazdy kat. B
- łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność.
- Wymagania dodatkowe pożądane od kandydata:
- znajomość aktualnych przepisów prawa m.in. programów ochrony powietrza, uchwały antysmogowej, ustawy o odnawialnych źródłach energii, ustawy prawo budowlane, ustawy prawo energetyczne, ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów, rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
- znajomość trendów na rynku energetycznym i budowlanym, w tym źródeł ciepła i materiałów budowlanych;
- wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, energetyki, odnawialnych źródeł energii, budownictwa, chemii, fizyki, finansów i ekonomii, zarządzania bądź administracji;
- doświadczenie w zakresie wykonywania audytów energetycznych, ekologicznych, efektywności energetycznej, sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej;
- doświadczenie w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych, studiów wykonalności, dokumentów typu PONE,PGN,POP,
- znajomość struktury działania i organizacji prawnej samorządu terytorialnego,
- samodzielność,
- umiejętność planowania, w tym planowania strategicznego,
- dobra organizacja pracy,
- łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, umiejętność prowadzenia spotkań i wystąpień publicznych,
- myślenie analityczne, kreatywność i szybkie uczenie się,
- umiejętność pracy w stresie,
- doświadczenie w pracy z trudnym klientem,
- doświadczenie w pracy w urzędzie.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
- obsługa systemów wytworzonych przez Województwo Mazowieckie w ramach projektu „Mazowsze bez smogu”;
- opracowanie strategii służącej poprawie jakości powietrza jst m.in. na podstawie PGN, PONE;
- nadzór nad wdrażaniem ww. strategii oraz monitorowanie realizacji uchwał i strategii lokalnych w zakresie ochrony powietrza;
- monitorowanie oraz prowadzenie sprawozdawczości realizacji założeń Programu ochrony powietrza i Planu działań krótkoterminowych;
- monitorowanie stanu inwentaryzacji źródeł ciepła oraz wsparcie w aktualizacji bazy danych;
- wykonanie/ aktualizację analizy/ badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców jst, w tym zidentyfikowanie grup wymagających szczególnego wsparcia oraz opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia działań;
- organizację wydarzeń informacyjno-edukacyjnych w zakresie ochrony powietrza m.in. wymagania uchwały antysmogowej dla Mazowsza oraz dostępne formy dofinansowania do wymiany kotłów;
- wydrukowanie i dystrybucję materiałów informacyjno-edukacyjnych dot. ochrony powietrza;
- wykonanie/ aktualizację analizy/ diagnozy ubóstwa energetycznego mieszkańców jst, w tym na podstawie istniejących danych i rejestrów, np. pochodzących z ośrodków pomocy społecznej;
- utworzenie bazy danych dot. ubóstwa energetycznego w jst;
- udział w kontrolach palenisk oraz czynną współpracę w tym zakresie z uprawnionymi urzędnikami gminy i policją;
- zlecanie badania próbek popiołu do akredytowanego laboratorium w celu wykrycia spalania najgorszej jakości paliw i odpadów;
- wsparcie w pozyskiwaniu zewnętrznego wsparcia finansowego dla jst na realizację zidentyfikowanych potrzeb w zakresie inwestycji i działań ograniczających emisję zanieczyszczeń, podnoszących efektywność energetyczną i budujących świadomość społeczną w tym zakresie;
- doradztwo mieszkańcom w zakresie wymiany źródła ogrzewania i termomodernizacji oraz pomoc w pozyskaniu środków finansowych;
- wsparcie działań zmierzających ku zwiększeniu oszczędności zużycia energii w gospodarstwach domowych dotkniętych ubóstwem energetycznym;
- identyfikacja obszarów z dziedziny ochrony powietrza, w stosunku do których można podjąć dodatkowe działania;
- udział w cyklicznych spotkaniach ekodoradców.
- wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego, a będących w zakresie zadań związanych z projektem Mazowsze bez smogu;
- przestrzeganie zasad i wykonywanie zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy Jadów, które mają zastosowanie do stanowiska pracy.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca jednozmianowa w siedzibie pracodawcy,
- wymiar czasu pracy wynosi 8-godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- życiorys (CV) i list motywacyjny,
- kopia dokumentów potwierdzających staż pracy i kwalifikacje zawodowe,
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowodu osobistego),
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
- oświadczenie, ze kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych).
Burmistrz Miasta i Gminy Jadów informuje, że w poprzednim miesiącu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 22.07.2024r. osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Jadów ul. Jana Pawła II 17, w sekretariacie do godz. 1600 lub pocztą (decyduje data wpływu), w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ekodoradcy”. Kandydaci spełniający warunki formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o miejscu i dacie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz na stronie internetowej www.gmina.jadow.az.pl.
BURMISTRZ
Miasta i Gminy Jadów
Rafał Rozpara
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2024-07-11 10:54
- zmodyfikował: Lidia Piotrowskaostatnia modyfikacja: 2024-07-11 10:58
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2024-07-11 11:00
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2024-07-11 10:59