Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: gmina.jadow.az.pl
Treść strony
Wyniki ogłoszonego naboru na stanowisko urzędnicze ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, spraw wojskowych i ochrony zdrowia (Umowa na zastępstwo)
Jadów, dnia 28.12.2023r.
I n f o r m a c j a
Burmistrza Miasta i Gminy Jadów o wyniku ogłoszonego naboru
na stanowisko: ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego,
spraw wojskowych i ochrony zdrowia
w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17
Komisja Rekrutacyjna informuje, iż w wyniku przeprowadzonego naboru na ww.
stanowisko wybrano kandydaturę Pani Moniki Strzałkowskiej zam. Starowola.
Uzasadnienie
W ramach naboru wpłynęła do Urzędu Miasta i Gminy Jadów 1 oferta. Kandydatura spełnia wymogi formalne, ponadto kandydat spełnił oczekiwania Komisji, w związku z czym zdecydowano o zatrudnieniu.
Burmistrz
Miasta i Gminy Jadów /-/ Dariusz Kokoszka
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2023-12-28 13:34
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2023-12-28 13:37
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2023-12-28 13:35
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, spraw wojskowych i ochrony zdrowia (Umowa na zastępstwo)
Jadów, dn. 08.12.2023r.
BURMISTRZ MIASTA I GMINY JADÓW
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego,
spraw wojskowych i ochrony zdrowia
(Umowa na zastępstwo)
Nazwa i adres jednostki : Urząd Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie,
- znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego oraz z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku,
- umiejętność interpretowania przepisów prawa i wykorzystania ich w praktyce,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, w tym komputera i Internetu.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane predyspozycje osobowościowe: zdolność analitycznego myślenia, samokontrola, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, konsekwencja i odpowiedzialność
w działaniu, życzliwość, - mile widziane wykształcenie wyższe,
- prawo jazdy kat. B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje min. :
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, ze szczególnym uwzględnieniem zadań związanych z rejestracją przedpoborowych
i poborem do służby wojskowej, doręczaniem kart powołania i rozplakatowaniem obwieszczeń o stawieniu się do czynnej służby wojskowej, współdziałanie w tym zakresie z organami wojskowymi. - Realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Burmistrza Miasta i Gminy zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa oraz organizacja i zabezpieczenie pracy na stanowisku kierowania Burmistrza w związku z realizacją zadań w ramach systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym.
- Realizacja wszelkich zadań dotyczących obrony państwa oraz Stałego Dyżuru.
- Prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem żołnierzy rezerwy od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w czasie ogłoszenia mobilizacji i wojny.
- Opracowywanie dokumentacji oraz realizowanie innych przedsięwzięć przygotowawczych do prowadzenia Akcji Kurierskiej.
- Realizacja zadań z ustawy o stanie klęski żywiołowej w tym podejmowanie działań w celu zapobieżenia skutkom klęski żywiołowej lub jej usunięcie na terenie Gminy.
- Realizacja zadań Burmistrza określonych ustawą o zarządzaniu kryzysowym.
- Realizacja spraw w zakresie bezpieczeństwa publicznego.
- Realizacja zadań wynikających z przepisów o ochronie zdrowia.
- Prowadzenie spraw z zakresu zgromadzeń i zbiórek publicznych.
- Wykonywanie zadań z ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.
- Pełnienie funkcji pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnej.
- Koordynowanie przekazywania dokumentów z Urzędu Miasta i Gminy do archiwum.
- Pełnienie funkcji Koordynatora do spraw dostępności – zapewnienie dostępności osobom, ze szczególnymi potrzebami.
- Zastępstwo w USC podczas nieobecności Z-cy Kierownika.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca jednozmianowa w siedzibie pracodawcy,
- wymiar czasu pracy wynosi 8-godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy i list motywacyjny,
- dokumenty potwierdzające staż pracy i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych), - inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Burmistrz Miasta i Gminy Jadów informuje, że w poprzednim miesiącu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 22.12.2023r. osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Jadów ul. Jana Pawła II 17, w sekretariacie w godz. 800-1200 lub pocztą (decyduje data wpływu), w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, spraw wojskowych i ochrony zdrowia”. Lista kandydatów dopuszczonych do dalszego etapu naboru na wolne stanowisko będzie umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz na stronie internetowej https://gmina.jadow.az.pl/
Z up. BURMISTRZA
Miasta i Gminy Jadów
Sławomir Miąskiewicz
Sekretarz Gminy
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2023-12-08 12:41
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2023-12-08 12:42
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2023-12-08 12:41