Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: gmina.jadow.az.pl
Treść strony
Wyniki ogłoszonego naboru na stanowisko urzędnicze Urząd Stanu Cywilnego
Jadów, dnia 22.02.2022r.
I n f o r m a c j a
o wyniku ogłoszonego naboru
na stanowisko urzędnicze Urząd Stanu Cywilnego
Komisja Rekrutacyjna informuje, iż w wyniku przeprowadzonego naboru na
ww. stanowisko wybrano kandydaturę Pani Eweliny Czerwińskiej.
Uzasadnienie
Do Urzędu Gminy Jadów wpłynęły w terminie 2 oferty, z których tylko jedna spełniała warunki formalne. Wybrany kandydat posiada niezbędną wiedzę i znajomość przepisów USC. Po analizie dokumentów i przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej z kandydatem, zdecydowano o zatrudnieniu p. Eweliny Czerwińskiej na ww. stanowisku.
/-/ Dariusz Kokoszka
Wójt Gminy Jadów
Metryka
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2022-02-22 16:13
Metryka
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2022-02-22 16:15
Metryka
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2022-02-22 16:14
Nabór na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Stanu Cywilnego
Jadów dn. 25.01.2021r.
WÓJT GMINY JADÓW
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Stanu Cywilnego
Nazwa i adres jednostki : Urząd Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
- osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - wykształcenie:
- magisterskie studia prawnicze lub administracyjne lub,
- dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
- co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego oraz z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku,
- mile widziane doświadczenie na stanowisku urzędniczym,
- umiejętność interpretowania przepisów prawa i wykorzystania ich w praktyce,
- bardzo dobra obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera i Internetu.
- zdolność analitycznego myślenia, samokontrola, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, konsekwencja i odpowiedzialność w działaniu, życzliwość,
- prawo jazdy kat. B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje min. :
1.Urząd Stanu Cywilnego :
- wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń o dokonanych w księgach stanu cywilnego wpisach lub ich braku, prowadzenie ewidencji wydanych odpisów wraz
z ewidencją pobranej opłaty skarbowej, - wydawanie zaświadczeń o zaginięciu lub zniszczeniu księgi stanu cywilnego,
- udzielanie ślubów cywilnych.
- dowody osobiste i ewidencja ludności :
- prowadzenie ewidencji ludności
- wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu,
- wydawanie poświadczeń aktualnego zamieszkania na pobyt stały i czasowy,
- udzielanie właściwym dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci w wieku od 3 do 18 lat,
- współpraca z organami policji w zakresie przeprowadzania kontroli dyscypliny meldunkowej,
- współpraca z urzędami gmin, urzędami stanu cywilnego i organami policji w zakresie ruchu ludności i przestrzegania dyscypliny meldunkowej,
- wydawanie i obsługa dowodów osobistych
przygotowywanie projektów decyzji w wpisie lub odmowie wpisu do rejestru na wniosek,
- zawiadamianie o dokonywanym wpisie właściwego urzędu gminy.
3.Zastępowanie podczas nieobecności pracownika ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw wojskowych oraz ds. archiwum i ochrony zdrowia.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia,
- praca biurowa w Urzędzie Gminy Jadów,
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- życiorys (CV) i list motywacyjny,
- kopia dokumentów potwierdzających staż pracy i kwalifikacje zawodowe,
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowodu osobistego),
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
- oświadczenie, ze kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych).
Wójt Gminy Jadów informuje, że w poprzednim miesiącu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Jadów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 10.02.2022r. osobiście
w siedzibie Urzędu Gminy Jadów ul. Jana Pawła II 17, w sekretariacie do godz. 1400 lub pocztą (decyduje data wpływu), w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w USC”. Kandydaci spełniający warunki formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o miejscu i dacie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz na stronie internetowej www.gmina.jadow.az.pl.
Wójt Gminy Jadów
/-/ Dariusz Kokoszka
Metryka
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2022-01-26 16:49
- zmodyfikował: Lidia Piotrowskaostatnia modyfikacja: 2022-01-26 17:01
Metryka
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2022-01-26 16:56
- zmodyfikował: Lidia Piotrowskaostatnia modyfikacja: 2022-01-26 17:01
Metryka
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2022-01-26 16:56