Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Jadów

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Gminny Portal Mapowy
  • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
  • System Rada - Gmina Jadów

Kalendarium

« poprzedni miesiącluty 2025» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: gmina.jadow.az.pl

Treść strony

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze DS. INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Jadów dn. 08.12.2023r.

 BURMISTRZ MIASTA I GMINY  JADÓW

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

DS. INWESTYCJI I  ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH

 

Nazwa i adres jednostki : Urząd Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  1. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  2. nieposzlakowana opinia,
  3. wykształcenie:
  • wyższe – mile widziane techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku lub
  • średnie min. 2 lata stażu pracy w jednostkach samorządowych, w tym na stanowisku związanym z inwestycjami lub zamówieniami publicznymi – min. 1 rok,
  1. znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego oraz z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku, (min. Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego),
  2. umiejętność interpretowania przepisów prawa i wykorzystania ich w praktyce,
  3. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, w tym komputera i Internetu i programów biurowych MS Office.
  4. umiejętność sporządzania raportów inwestycyjnych i zamieszczanie ich na stronie internetowej gminy. (np. portal administracyjny netadmin).

Wymagania dodatkowe:

  1. preferowane predyspozycje osobowościowe: zdolność analitycznego myślenia, samokontrola komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, konsekwencja i odpowiedzialność
    w działaniu, życzliwość,
  2. ogólna znajomość prowadzenia procesu inwestycyjnego oraz zasad kosztorysowania,
  3. doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków zewnętrznych,
  4. prawo jazdy kat. B.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje min. :

  1. Przygotowanie, realizację i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym:
    • przygotowywanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań inwestycyjnych i remontowych Gminy;
    • zlecanie opracowania dokumentacji projektowych w związku z realizacją zadań inwestycyjnych i  remontowych;
    • koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzaniem projektów technicznych;
    • przygotowywanie projektów umów w zakresie inwestycji i remontów;
    • uzyskiwanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz innych pozwoleń niezbędnych
      w procesach inwestycyjnych,
    • monitoring przebiegu prac inwestycyjnych;
    • dokonywanie odbiorów robót budowlanych wykonywanych w związku z realizacją zadań wynikających z budżetu Gminy, włącznie ze zgłaszaniem organom nadzoru budowlanego zakończenia robót i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
  2. Współdziałanie z Międzygminnym Związkiem Wodociągów i Kanalizacji Wiejskich m.in.
    w zakresie eksploatacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
  3. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych i zarządzenia w sprawie ustalania procedur udzielania zamówień publicznych.
  4. Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy ze środków zewnętrznych.
  5. Sporządzanie decyzji w zakresie lokalizacji / umieszczenia urządzeń w pasie dróg gminnych, prowadzenie robót w pasie drogi gminnej.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • praca biurowa w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów,
  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys zawodowy i list  motywacyjny,
  2. dokumenty potwierdzające staż pracy i kwalifikacje zawodowe,
  3. kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
  4. oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie,
  5. oświadczenie, że kandydat nie był  karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw  publicznych,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  8. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
    o pracownikach samorządowych),
  9. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Burmistrz Miasta i Gminy Jadów informuje, że w poprzednim miesiącu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 22.12.2023r. osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Jadów ul. Jana Pawła II 17, w sekretariacie w godz. 800-1200 lub pocztą (decyduje data wpływu), w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i zamówień publicznych”. Lista kandydatów dopuszczonych do dalszego etapu naboru na wolne stanowisko będzie umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz na stronie internetowej https://gmina.jadow.az.pl/.

 Z up. BURMISTRZA   
  Miasta i Gminy Jadów  

Sławomir Miąskiewicz
  Sekretarz Gminy

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
  • opublikował: Lidia Piotrowska
    data publikacji: 2023-12-08 12:54

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
  • opublikował: Lidia Piotrowska
    data publikacji: 2023-12-08 12:55

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 8450
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-12-08 12:57:40