Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Jadów

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Gminny Portal Mapowy
  • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
  • System Rada - Gmina Jadów

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: gmina.jadow.az.pl

Treść strony

Wymiar podatków

Wymiar Podatków
parter, pokój nr 7
tel: 25 785 44 07

Inspektor
Dorota Selman
e-mail: dorota.selman@jadow.az.pl

Zakres działania wymiaru podatków:

  1. Prowadzenie dokumentacji oraz kontrola poprawności składanych informacji stanowiących podstawę do ustalania wysokości zobowiązania podatkowego wsi oraz innych podatków i opłat stanowiących dochody budżetu gminy osób fizycznych.
  2. Prowadzenie dokumentacji oraz kontrola poprawności składanych deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny osób prawnych.
  3. Prowadzenie dokumentacji oraz kontrola poprawności składanych deklaracji na podatek transportowy.
  4. Dokonywanie wymiaru zobowiązania pieniężnego wsi oraz innych wydatków i opłat stanowiących dochody gminy.
  5. Wydawanie decyzji rocznych oraz decyzji zmieniających te zobowiązania w ciągu roku podatkowego.
  6. Załatwianie środków odwoławczych od decyzji wymiarowych należnych zobowiązań podatkowych.
  7. Przygotowywanie decyzji podatkowych do podatników.
  8. Aktualizowanie bazy danych podatników.
  9. Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków na podstawie zawiadomień o zmianach przesyłanych przez Starostwo Powiatu Wołomińskiego oraz Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
  10. Sporządzanie analiz, informacji i zestawień niezbędnych do przygotowania uchwał dotyczących podatków i opłat lokalnych.
  11. Prowadzenie postępowania w sprawach podatków i opłat lokalnych.
  12. Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym osób ubiegających się   
  13. Sporządzanie sprawozdań oraz rozliczanie utraconych dochodów gminy do naliczenia subwencji należnej gminie.
  14. Gromadzenie dokumentacji niezbędnych do stosowania z urzędu ulg, prowadzenie postępowania podatkowego oraz przygotowanie decyzji w tym zakresie.
  15. Prowadzenie spraw z zakresu pomocy de minimis i pomocy publicznej w podatkach i opłatach lokalnych.
  16. Przeprowadzenie kontroli podatkowej.
  17. Współpraca z innymi instytucjami takimi jak: KRUS, ZUS, sądy, prokuratura.
  18. W zakresie skarg, wniosków i listów:

a) przyjmowanie pism, skarg, wniosków oraz listów dotyczących zadań wykonywanych na swoim stanowisku pracy,
b) przygotowywanie oraz udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,
c) prowadzenie ewidencji pism, skarg, wniosków i listów na zajmowanym stanowisku pracy.

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Olga Siuchta
    data wytworzenia: 2017-10-19
  • opublikował: Lidia Piotrowska
    data publikacji: 2017-10-19 18:41
  • zmodyfikował: Patryk Pobudkiewicz
    ostatnia modyfikacja: 2021-05-20 15:59

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 30694
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2021-05-20 15:59:26