Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: gmina.jadow.az.pl
Treść strony
OBWIESZCZENIE z dnia 20 lutego 2025r.
o przystąpieniu do sporządzenia Planu ogólnego Gminy Jadów
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.)
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Miasta i Gminy Jadów Uchwały Nr X/67/24 z dnia 18 grudnia 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzania Planu ogólnego Gminy Jadów. Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów oraz mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko.
Wnioski należy składać do Burmistrza miasta i gminy Jadów wyłącznie za pomocą „FORMULARZA PISMA DOTYCZĄCEGO AKTU PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO” w terminie do dnia 14 marca 2025 r.. Formularz dostępny jest w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Jadów ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów (dziennik podawczy) oraz zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Jadów na stronie internetowej: hƩps://bip.jadow.az.pl/ (w zakładce planowanie przestrzenne), a także na stronie internetowej Ministra Rozwoju i Technologii (hƩps://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego).
Wnioski można składać w formie:
• papierowej - osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Jadów (dziennik podawczy) lub listownie na adres Urzędu Miasta i Gminy Jadów (ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów) lub
• elektronicznej - za pomocą poczty elektronicznej (na adres: gmina@jadow.az.pl) lub platformy ePUAP (skrytka: /jadow/SkrytkaESP) lub adresu e-Doręczenia (AE:PL-68045-80281-EUCBD-29)
Składający wniosek:
• podaje swoje imię i nazwisko oraz adres zamieszkania albo nazwę oraz adres siedziby,
• podaje adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada,
• wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem,
• może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Uwagi i wnioski składane w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) mogą być składane w formie pisemnej na adres Urzędu Miasta i Gminy Jadów, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji
elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym w terminie do dnia 14 marca 2025 r. .
UWAGA:
Liczy się data wpływu do tut. Urzędu, a pisma niespełniające powyżej wskazanych warunków pozostawi się bez rozpoznania.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta i Gminy Jadów.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH UZYSKANYCH W TOKU PROWADZENIA POSTĘPOWAŃ DOTYCZĄCYCH SPORZĄDZANIA AKTÓW PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
W związku z art. 8h ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, realizując wymogi art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) – dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest: Gmina Jadów – Urząd Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów; e- mail: urzad@jadow.az.pl.
2) W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z inspektorem ochrony danych pod adresem email: iod.jadow@edukompetencje.pl.
3) Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit c) RODO w powiązaniu z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2024 poz. 1130ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. 2023 poz. 2509).
4) Przetwarzane dane osób zawarte w Piśmie dotyczącym aktu planowania przestrzennego są określone w załączniku do Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego.
5) Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa lub którym dane osobowe zostały powierzone na podstawie zawartej umowy zgodnie z art. 28 RODO.
6) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonywania zadań przez Urząd Miasta i Gminy Jadów oraz określony przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w tym przepisami archiwalnymi.
7) Posiadają Państwo prawo dostępu do danych osobowych, lecz jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą – podlega ono ograniczeniu w kwesƟi dostępu do informacji o ich źródle. Przysługuje Państwu także prawo do sprostowania lub ograniczenia przetwarzania na zasadach określonych w art. 18 RODO.
8) Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe i wynika ze wskazanych przepisów prawa, brak ich wskazania skutkuje wezwaniem do uzupełnienia, a w przypadku jego braku – również brakiem rozpatrzenia pisma dotyczące aktu planowania przestrzennego.
OBWIESZCZENIE ogłasza się:
- przez publikację w prasie;
- przez wywieszenie w siedzibie urzędu;
- przez udostępnienie informacji na stronie internetowej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu;
- przez wywieszenie ogłoszenia na terenie gminy przez sołtysów wsi
Burmistrz Miasta i Gminy Jadów
Rafał Rozpara
Metryka
- opublikował: Admindata publikacji: 2025-02-20 09:23
- zmodyfikował: Adminostatnia modyfikacja: 2025-02-20 09:40
- Uchwała - plan ogólny.pdf (PDF) 97.71kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Patryk Gąsiorek
- opublikował: Admindata publikacji: 2025-02-19 09:25
Metryka
- opublikował: Admindata publikacji: 2025-02-19 09:25
Metryka
- opublikował: Admindata publikacji: 2025-02-19 09:25
Metryka
- opublikował: Admindata publikacji: 2025-02-19 09:26
Metryka
- opublikował: Admindata publikacji: 2025-02-19 09:22