Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: gmina.jadow.az.pl
Treść strony
Wyniki ogłoszonego naboru na stanowisko urzędnicze: ewidencja ludności
Jadów, dnia 13.06.2023r
I n f o r m a c j a
Burmistrz Miasta i Gminy Jadów o wyniku ogłoszonego naboru
na stanowisko urzędnicze: ewidencja ludności
w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17
Komisja Rekrutacyjna informuje, iż w wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko wybrano kandydaturę Pani Weroniki Pietrak. zam. Ostrówek.
Uzasadnienie
W ramach naboru wpłynęło do Urzędu Miasta i Gminy Jadów w terminie 7 ofert, które spełniały warunki formalne, z czego do dalszego etapu wybrano 7. Po analizie dokumentów i przeprowadzonych rozmowach kwalifikacyjnych z kandydatami, zdecydowano o zatrudnieniu p. Weroniki Pietrak na ww. stanowisko. Kandydatka najbardziej spełniła oczekiwania Komisji Konkursowej.
BURMISTRZ
Miasta i Gminy Jadów
Dariusz Stanisław Kokoszka
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2023-06-15 09:08
- zmodyfikował: Lidia Piotrowskaostatnia modyfikacja: 2023-06-15 15:03
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2023-06-15 15:05
- zmodyfikował: Lidia Piotrowskaostatnia modyfikacja: 2023-06-15 15:05
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2023-06-15 09:09
Nabór na stanowisko urzędnicze: Ewidencja Ludności
Jadów dn. 04.05.2023r.
BURMISTRZ MIASTA I GMINY JADÓW
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
Ewidencja Ludności
Nazwa i adres jednostki : Urząd Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - wykształcenie: min średnie.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego oraz z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku,
- mile widziane wykształcenie wyższe,
- mile widziane doświadczenie na stanowisku urzędniczym,
- umiejętność interpretowania przepisów prawa i wykorzystania ich w praktyce,
- bardzo dobra obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera i Internetu.
- zdolność analitycznego myślenia, samokontrola, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, konsekwencja i odpowiedzialność w działaniu, życzliwość,
- prawo jazdy kat. B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje min. :
- ewidencja ludności :
- prowadzenie ewidencji ludności
- wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu,
- wydawanie poświadczeń aktualnego zamieszkania na pobyt stały i czasowy,
- udzielanie właściwym dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci w wieku od 3 do 18 lat,
- współpraca z organami policji w zakresie przeprowadzania kontroli dyscypliny meldunkowej,
- współpraca z urzędami gmin, urzędami stanu cywilnego i organami policji w zakresie ruchu ludności i przestrzegania dyscypliny meldunkowej,
- przygotowywanie projektów decyzji w wpisie lub odmowie wpisu do rejestru na wniosek,
- zawiadamianie o dokonywanym wpisie właściwego urzędu gminy.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca jednozmianowa w siedzibie pracodawcy,
- wymiar czasu pracy wynosi 8-godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- życiorys (CV) i list motywacyjny,
- kopia dokumentów potwierdzających staż pracy i kwalifikacje zawodowe,
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowodu osobistego),
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
- oświadczenie, ze kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych).
Burmistrz Miasta i Gminy Jadów informuje, że w poprzednim miesiącu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 18.05.2023r. osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Jadów ul. Jana Pawła II 17, w sekretariacie do godz. 1600 lub pocztą (decyduje data wpływu), w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Ewidencja Ludności”. Kandydaci spełniający warunki formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o miejscu i dacie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz na stronie internetowej www.gmina.jadow.az.pl.
BURMISTRZ
Miasta i Gminy Jadów
Dariusz Stanisław Kokoszka
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2023-05-04 15:51
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2023-05-04 15:52
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2023-05-04 15:51