Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Przejdź do: gmina.jadow.az.pl
Treść strony
Wymiar podatków
Wymiar Podatków
parter, pokój nr 7
tel: 25 785 44 07
Inspektor
Dorota Selman
e-mail: dorota.selman@jadow.az.pl
Zakres działania wymiaru podatków:
- Prowadzenie dokumentacji oraz kontrola poprawności składanych informacji stanowiących podstawę do ustalania wysokości zobowiązania podatkowego wsi oraz innych podatków i opłat stanowiących dochody budżetu gminy osób fizycznych.
- Prowadzenie dokumentacji oraz kontrola poprawności składanych deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny osób prawnych.
- Prowadzenie dokumentacji oraz kontrola poprawności składanych deklaracji na podatek transportowy.
- Dokonywanie wymiaru zobowiązania pieniężnego wsi oraz innych wydatków i opłat stanowiących dochody gminy.
- Wydawanie decyzji rocznych oraz decyzji zmieniających te zobowiązania w ciągu roku podatkowego.
- Załatwianie środków odwoławczych od decyzji wymiarowych należnych zobowiązań podatkowych.
- Przygotowywanie decyzji podatkowych do podatników.
- Aktualizowanie bazy danych podatników.
- Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków na podstawie zawiadomień o zmianach przesyłanych przez Starostwo Powiatu Wołomińskiego oraz Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
- Sporządzanie analiz, informacji i zestawień niezbędnych do przygotowania uchwał dotyczących podatków i opłat lokalnych.
- Prowadzenie postępowania w sprawach podatków i opłat lokalnych.
- Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym osób ubiegających się
- Sporządzanie sprawozdań oraz rozliczanie utraconych dochodów gminy do naliczenia subwencji należnej gminie.
- Gromadzenie dokumentacji niezbędnych do stosowania z urzędu ulg, prowadzenie postępowania podatkowego oraz przygotowanie decyzji w tym zakresie.
- Prowadzenie spraw z zakresu pomocy de minimis i pomocy publicznej w podatkach i opłatach lokalnych.
- Przeprowadzenie kontroli podatkowej.
- Współpraca z innymi instytucjami takimi jak: KRUS, ZUS, sądy, prokuratura.
- W zakresie skarg, wniosków i listów:
a) przyjmowanie pism, skarg, wniosków oraz listów dotyczących zadań wykonywanych na swoim stanowisku pracy,
b) przygotowywanie oraz udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,
c) prowadzenie ewidencji pism, skarg, wniosków i listów na zajmowanym stanowisku pracy.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Olga Siuchtadata wytworzenia: 2017-10-19
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2017-10-19 18:41
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2021-05-20 15:59
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 46226
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2021-05-20 15:59:26