Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Jadów

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Gminny Portal Mapowy
  • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
  • System Rada - Gmina Jadów

Kalendarium

« poprzedni miesiąclistopad 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: gmina.jadow.az.pl

Treść strony

Nabór na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Stanu Cywilnego

Jadów dn. 25.01.2021r.

 

WÓJT  GMINY  JADÓW

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Stanu Cywilnego

Nazwa i adres jednostki : Urząd Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  3. osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. wykształcenie:
  • magisterskie studia prawnicze lub administracyjne lub,
  • dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
  1. co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego oraz z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku,
  2. mile widziane doświadczenie na stanowisku urzędniczym,
  3. umiejętność interpretowania przepisów prawa i wykorzystania ich w praktyce,
  4. bardzo dobra obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera i Internetu.
  5. zdolność analitycznego myślenia, samokontrola, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, konsekwencja i odpowiedzialność w działaniu, życzliwość,
  6. prawo jazdy kat. B.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje min. :

1.Urząd Stanu Cywilnego :

  • wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń o dokonanych w księgach stanu cywilnego wpisach lub ich braku, prowadzenie ewidencji wydanych odpisów wraz
    z ewidencją pobranej opłaty skarbowej,
  • wydawanie zaświadczeń o zaginięciu lub zniszczeniu księgi stanu cywilnego,
  • udzielanie ślubów cywilnych.
  1.  dowody osobiste i ewidencja ludności :
    • prowadzenie ewidencji ludności
    • wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu,
    • wydawanie poświadczeń aktualnego zamieszkania na pobyt stały i czasowy,
    • udzielanie właściwym dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci w wieku od 3 do 18 lat,
    • współpraca z organami policji w zakresie przeprowadzania kontroli dyscypliny meldunkowej,
    • współpraca z urzędami gmin, urzędami stanu cywilnego i organami policji w zakresie ruchu ludności i przestrzegania dyscypliny meldunkowej,
    • wydawanie i obsługa dowodów osobistych

przygotowywanie projektów decyzji w wpisie lub odmowie wpisu do rejestru na wniosek,

  • zawiadamianie o dokonywanym wpisie właściwego urzędu gminy.

3.Zastępowanie podczas nieobecności pracownika ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw wojskowych oraz ds. archiwum i ochrony zdrowia.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia,
  • praca biurowa w Urzędzie Gminy Jadów,
  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  2. życiorys (CV) i list  motywacyjny,
  3. kopia dokumentów potwierdzających staż pracy i kwalifikacje zawodowe,
  4. kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowodu osobistego),
  6. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie, ze kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
    o pracownikach samorządowych).

Wójt Gminy Jadów informuje, że w poprzednim miesiącu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Jadów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 10.02.2022r. osobiście
w siedzibie Urzędu Gminy Jadów ul. Jana Pawła II 17, w sekretariacie do godz. 1400 lub pocztą (decyduje data wpływu), w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w USC”. Kandydaci spełniający warunki formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o miejscu i dacie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz na stronie internetowej www.gmina.jadow.az.pl.

 

  Wójt Gminy Jadów

/-/ Dariusz Kokoszka

 

 
 
 
 

 

Metryka

  • opublikował: Lidia Piotrowska
    data publikacji: 2022-01-26 16:49
  • zmodyfikował: Lidia Piotrowska
    ostatnia modyfikacja: 2022-01-26 17:01

Rejestr zmian

  • zmieniono 2022-01-26 17:01 przez Lidia Piotrowska

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 34443
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-02-25 12:33:06