Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: gmina.jadow.az.pl
Treść strony
SEKRETARZ GMINY
Sekretarz Gminy
Sławomir Miąskiewicz
I piętro, pokój nr 26
tel. 25 785 44 06
e-mail: slawomir.miaskiewicz@jadow.az.pl
Podległość: Sekretarz podlega bezpośrednio Wójtowi
Zakres zadań i obowiązków na stanowisku :
1. organizacja pracy Urzędu, w tym opracowywanie projektu Regulaminu Organizacyjnego;
2. przedkładanie Wójtowi propozycji usprawniania pracy Urzędu;
3. inicjowanie doskonalenia kadr w tym szkoleń pracowników;
4. kontrola dyscypliny pracy oraz wnioskowanie w sprawach osobowych pracowników;
5. przedstawianie Wójtowi propozycji powierzenia określonych czynności pracownikom a w szczególności tych, których w dniu opracowania regulaminu nie powierzono nikomu i których konieczności wykonania nastąpi w czasie przyszłym;
6. kierowanie praktykami studenckimi i uczniowskimi w Urzędzie;
7. prowadzenie Biblioteki Urzędu i dbanie o stałe uzupełnianie zbiorów;
8. dbałość o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenia;
9. nadzór nad wydawaniem środków finansowych na materiały biurowe i utrzymanie urzędu;
10. nadzór nad prawidłowym przebiegiem wyborów samorządowych, parlamentarnych, prezydenckich i innych, referendów ogólnokrajowych i gminnych oraz spisami organizowanymi przez GUS;
11. koordynowanie spraw związanych z opracowywaniem statutów;
12. zapewnienie Radzie i jej organom oraz radnym organizacyjnych warunków pracy;
13. współdziałanie z Wójtem w zakresie realizacji kontroli wewnętrznej w Urzędzie;
14. koordynowanie przygotowywania Wójtowi odpowiedzi na wnioski i zalecenia pokontrolne organów kontroli zewnętrznej dotyczącej Urzędu;
15. pełnienie funkcji koordynatora sporządzanych sprawozdań statystycznych przekrojowych tj.wymagających zebrania informacji z wielu dziedzin działalności gminy;nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w Urzędzie;
16. koordynacja prac związanych z organizacją, obchodów, rocznic, świąt państwowych oraz innych obchodów rocznicowych;
17. przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
18. wykonywanie innych zadań i czynności powierzonych przez Wójta.
19. Sekretarz sprawuje nadzór nad Referatem Organizacyjno - Społecznym.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Olga Siuchtadata wytworzenia: 2017-10-06
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2017-10-06 15:30
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2021-05-20 15:43
Rejestr zmian
- zmieniono 2017-11-09 10:10 przez Olga Siuchta
- zmieniono 2017-11-09 10:17 przez Olga Siuchta
- zmieniono 2021-05-18 11:45 przez Lidia Tabor
- zmieniono 2021-05-20 15:43 przez Patryk Pobudkiewicz
- zmieniono 2021-05-20 15:43 przez Patryk Pobudkiewicz