Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: gmina.jadow.az.pl
Treść strony
Wyniki ogłoszonego naboru na stanowisko urzędnicze: Zastępca Skarbnika
Jadów, dnia 07.11.2023r.
I n f o r m a c j a
Burmistrz Miasta i Gminy Jadów o wyniku ogłoszonego naboru
na stanowisko urzędnicze: Zastępca Skarbnika
w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17
Komisja Rekrutacyjna informuje, iż w wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko nie wybrano żadnej kandydatury.
Uzasadnienie
Do Urzędu Miasta i Gminy Jadów nie wpłynęła żadna oferta na ww. stanowisko w związku z powyższym nabór na wolne stanowisko urzędnicze nie został rozstrzygnięty
Burmistrz Miasta i Gminy Jadów
Dariusz Kokoszka
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2023-11-15 16:43
- zmodyfikował: Lidia Piotrowskaostatnia modyfikacja: 2023-11-15 16:46
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2023-11-15 16:47
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Piotrowska
- opublikował: Lidia Piotrowskadata publikacji: 2023-11-15 16:46
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Zastępca Skarbnika
Jadów dn. 18.10.2023r.
BURMISTRZ MIASTA I GMINY JADÓW
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Zastępca Skarbnika
Nazwa i adres jednostki : Urząd Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu;
- spełnienie jednego z poniższych warunków:
- a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia
zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia
podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości; - b) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
- c) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg
rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego
prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, a w szczególności
z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o dochodach j.s.t., ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, Ordynacji podatkowej, ustawy
o podatkach lokalnych, ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych; - zdolności organizacyjne, strategiczne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, zdecydowanie, umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych;
- doświadczenie w działalności samorządowej;
- dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu MS Office, Budżet WIN – system księgowości budżetowej (Groszek), programu BESTI oraz innych programów księgowych i budżetowych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje min. :
- koordynowanie i kontrola prac dotyczących opracowania projektu budżetu Gminy;
- bieżące kontrolowanie i informowanie Burmistrza o przebiegu i realizacji budżetu;
- czuwanie nad prawidłowym wykonywaniem budżetu i nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny budżetowej;
- opracowywanie okresowych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu oraz dokonanie analizy i oceny sytuacji finansowej Gminy;
- prowadzenie gospodarki finansowej oraz rachunkowości zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami;
- udzielanie kontrasygnaty na dokumentach dotyczących zobowiązań finansowych;
- utrzymywanie dobrej współpracy z Regionalną Izbą Obrachunkową;
- organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów finansowych;
- nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem środkami finansowymi otrzymanymi
z budżetu Gminy przez jednostki organizacyjne Gminy; - sprawowanie nadzoru nad wymiarem podatków i opłat lokalnych;
- zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń
spornych oraz spłaty zobowiązań;
- opracowanie projektów zarządzeń wewnętrznych wydawanych przez Burmistrza, dotyczących prowadzenia rachunkowości i obiegu dokumentów finansowych,
a w szczególności instrukcji obiegu dokumentów finansowych, zakładowego planu kont, instrukcji kasowej, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji; - podejmowanie działań nad pozyskaniem zewnętrznych pozabudżetowych środków finansowych;
- przeprowadzanie kontroli finansowej;
- weryfikacja faktur,
- przedkładanie informacji o stanie mienia komunalnego;
- wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w zakresie upoważnień udzielonych przez Burmistrza;
- wykonywanie obowiązków głównego księgowego budżetu Gminy;
- zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez gminę;
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia,
- praca biurowa w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów,
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy i list motywacyjny,
- dokumenty potwierdzające staż pracy i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające zatrudnienie na stanowisku,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Burmistrz Miasta i Gminy Jadów informuje, że w poprzednim miesiącu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 06.11.2023r. osobiście
w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Jadów ul. Jana Pawła II 17, w sekretariacie do godz. 1600 lub pocztą (decyduje data wpływu), w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze zastępca skarbnika. Kandydaci spełniający warunki formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o miejscu i dacie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz na stronie internetowej https://gmina.jadow.az.pl/
Burmistrz Miasta i Gminy Jadów
/-/ Dariusz Kokoszka
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2023-10-19 08:46
- nabór zastępca skarbnika.pdf (PDF) 140.24kB
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2023-10-19 08:47
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2023-10-19 08:47
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2023-10-19 08:47