Wyniki ogłoszonego naboru na stanowisko urzędnicze: ewidencja ludności
Jadów, dnia 13.06.2023r
I n f o r m a c j a
Burmistrz Miasta i Gminy Jadów o wyniku ogłoszonego naboru
na stanowisko urzędnicze: ewidencja ludności
w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17
Komisja Rekrutacyjna informuje, iż w wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko wybrano kandydaturę Pani Weroniki Pietrak. zam. Ostrówek.
Uzasadnienie
W ramach naboru wpłynęło do Urzędu Miasta i Gminy Jadów w terminie 7 ofert, które spełniały warunki formalne, z czego do dalszego etapu wybrano 7. Po analizie dokumentów i przeprowadzonych rozmowach kwalifikacyjnych z kandydatami, zdecydowano o zatrudnieniu p. Weroniki Pietrak na ww. stanowisko. Kandydatka najbardziej spełniła oczekiwania Komisji Konkursowej.
                                                                             BURMISTRZ             
                                                                           Miasta i Gminy Jadów    
Dariusz Stanisław Kokoszka
Nabór na stanowisko urzędnicze: Ewidencja Ludności
Jadów dn. 04.05.2023r.
BURMISTRZ MIASTA I GMINY JADÓW
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
Ewidencja Ludności
Nazwa i adres jednostki : Urząd Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
 - pełna zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
 - osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane 
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - wykształcenie: min średnie.
 
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego oraz z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku,
 - mile widziane wykształcenie wyższe,
 - mile widziane doświadczenie na stanowisku urzędniczym,
 - umiejętność interpretowania przepisów prawa i wykorzystania ich w praktyce,
 - bardzo dobra obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera i Internetu.
 - zdolność analitycznego myślenia, samokontrola, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, konsekwencja i odpowiedzialność w działaniu, życzliwość,
 - prawo jazdy kat. B.
 
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje min. :
-   ewidencja ludności :
- prowadzenie ewidencji ludności
 - wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu,
 - wydawanie poświadczeń aktualnego zamieszkania na pobyt stały i czasowy,
 - udzielanie właściwym dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci w wieku od 3 do 18 lat,
 - współpraca z organami policji w zakresie przeprowadzania kontroli dyscypliny meldunkowej,
 - współpraca z urzędami gmin, urzędami stanu cywilnego i organami policji w zakresie ruchu ludności i przestrzegania dyscypliny meldunkowej,
 - przygotowywanie projektów decyzji w wpisie lub odmowie wpisu do rejestru na wniosek,
 - zawiadamianie o dokonywanym wpisie właściwego urzędu gminy.
 
 
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca jednozmianowa w siedzibie pracodawcy,
 - wymiar czasu pracy wynosi 8-godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym,
 - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
 
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
 - życiorys (CV) i list motywacyjny,
 - kopia dokumentów potwierdzających staż pracy i kwalifikacje zawodowe,
 - kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 - kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowodu osobistego),
 - oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
 - oświadczenie, ze kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
 - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
 - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. 
o pracownikach samorządowych). 
Burmistrz Miasta i Gminy Jadów informuje, że w poprzednim miesiącu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 18.05.2023r. osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Jadów ul. Jana Pawła II 17, w sekretariacie do godz. 1600 lub pocztą (decyduje data wpływu), w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Ewidencja Ludności”. Kandydaci spełniający warunki formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o miejscu i dacie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz na stronie internetowej www.gmina.jadow.az.pl.
                                                                                                                                     BURMISTRZ  
                                                                                                                              Miasta i Gminy Jadów    
Dariusz Stanisław Kokoszka