Wyniki ogłoszonego naboru na stanowisko: pomoc administracyjna - obsługa informatyczna
Jadów, dnia 01.06.2023r
I n f o r m a c j a
Burmistrz Miasta i Gminy Jadów o wyniku ogłoszonego naboru
na stanowisko: pomoc administracyjna - obsługa informatyczna
w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17
Komisja Rekrutacyjna informuje, iż w wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko nie wybrano żadnej kandydatury.
Uzasadnienie
Do Urzędu Miasta i Gminy Jadów wpłynęła w terminie 1 oferta na ww. stanowisko, która nie spełnia oczekiwań Komisji, w związku z czym nabór na ww. stanowisko nie został rozstrzygnięty.
                                                                      BURMISTRZ  
                                                                           Miasta i Gminy Jadów    
Dariusz Stanisław Kokoszka
Nabór na wolne na stanowisko: pomoc administracyjna – obsługa informatyczna
Jadów, dn. 02.05.2023r.
BURMISTRZ MIASTA I GMINY JADÓW
ogłasza nabór na wolne na stanowisko: 
pomoc administracyjna – obsługa informatyczna 
Nazwa i adres jednostki organizującej nabór: Urząd Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów
Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
 - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
 - niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
 - nieposzlakowana opinia,
 - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
 - wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
 - wykształcenie średnie
 
Wymagania dodatkowe:
- znajomość budowy, obsługi, konserwacji komputerów klasy PC, umiejętność samodzielnej diagnozy i naprawy uszkodzeń sprzętu komputerowego,
 - znajomość budowy i zarządzania sieciami komputerowymi,
 - znajomość oprogramowania narzędziowego oraz systemów operacyjnych,
 - biegła znajomość posługiwania się aplikacjami biurowymi MS Office.
 - co najmniej roczny staż pracy na stanowisku informatyka,
 - prawo jazdy kat. B.
 - mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z informatyką w jednostce samorządu terytorialnego.
 
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje min.:
- Sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i konfiguracja urządzeń infrastruktury teleinformatycznej w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów,
 - wykonywanie czynności zawiązanych z diagnostyką, naprawą, modernizacją i usuwaniem awarii sprzętu komputerowego w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów,
 - instalacja uaktualnianych wersji oprogramowania na stanowisku roboczym,
 - konfiguracja i instalacja zakupionego nowego sprzętu komputerowego w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów,
 - udzielanie pomocy i prowadzenie instruktażu w zakresie posługiwania się sprzętem informatycznym i systemem operacyjnym w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów,
 - rozwiązywanie problemów technicznych oraz logistycznych dotyczących infrastruktury informatycznej,
 - administrowanie i zapewnianie bezpieczeństwa sieci i systemów komputerowych w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów,
 - sporządzanie dokumentacji od strony technicznej i użytkowej.
 - inne prace zlecone przez Burmistrza Miasta i Gminy Jadów zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz zajmowanym stanowiskiem pracy.
 
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca jednozmianowa w siedzibie pracodawcy,
 - wymiar czasu pracy wynosi 8-godzin na dobę,  przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 
5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym, - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
 
Wymagane dokumenty:
- życiorys,
 - list motywacyjny,
 - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
 - kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
 - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy kandydata,
 - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
 - oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
 - kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność ( w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych),
 - oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
 - oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku.
 
Burmistrz Miasta i Gminy Jadów informuje, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pomoc administracyjna – obsługa informatyczna w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów” należy składać w formie pisemnej w zaklejonych kopertach osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Jadów ul. Jana Pawła II 17 w sekretariacie w godzinach pracy urzędu lub pocztą do dnia 16 maja 2023r. do godziny 16:00 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie). Lista kandydatów dopuszczonych do dalszego etapu naboru na wolne stanowisko będzie umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz na stronie internetowej www.gmina@jadow.az.pl.
                                                                                                                                                                                         BURMISTRZ  
                                                                                                                                                                                   Miasta i Gminy Jadów    
Dariusz Stanisław Kokoszka