Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Jadów

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Gminny Portal Mapowy
  • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
  • System Rada - Gmina Jadów

Kalendarium

« poprzedni miesiąclistopad 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: gmina.jadow.az.pl

Treść strony

Księgowość podatkowa

Księgowość Podatkowa
parter, pokój nr 6
tel: 25 785 44 08

Podinspektor
Paulina Gomułka
e-mail: paulina.gomulka@jadow.az.pl

Inspektor
Emilia Rusiniak
e-mail: emilia.rusiniak@jadow.az.pl

Zakres działania księgowości podatkowej :

  1. Prowadzenie rachunkowości zobowiązania pieniężnego wsi, podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych (podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny).
  2. Organizowanie inkasa ww. podatków poprzez przygotowanie kontokwitariusza na poszczególne raty dla sołtysów.
  3. Opracowywanie wymaganej sprawozdawczości podatkowej oraz wszelkich rozliczeń dotyczących podatków.
  4. Orzecznictwo w pierwszej instancji w zakresie umorzeń i ulg, zobowiązań podatkowych osób fizycznych.
  5. Prowadzenie rachunkowości podatku od środków transportowych tj. księgowanie wpłat, wydawanie decyzji określających nadzorowanie terminowego uiszczania ww. należności, wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych.
  6. Prowadzenie rachunkowości podatku od osób prawnych tj. księgowanie wpłat, nadzorowanie terminowego uiszczania ww. należności, wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych.
  7. Rozliczanie sołtysów z zainkasowanej gotówki.
  8. Sporządzanie list wynagrodzeń dla sołtysów za inkaso ww. podatków.
  9. Obsługa interesantów w sprawach księgowości podatkowej.
  10. Odbieranie dowodów wpłat z wyciągów bankowych oraz ich księgowanie.
  11. Nadzorowanie terminowego uiszczania należności podatkowych oraz prowadzenie egzekucji w zakresie posiadanych uprawnień wg przydzielonych miejscowości (wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych).
  12. Uzgodnienie wpływów podatkowych i sporządzanie miesięcznych rozliczeń w zakresie poszczególnych podatków.
  13. Prowadzenie spraw w zakresie pomocy de minimis i pomocy publicznej w podatkach i opłatach lokalnych.
  14. Współpraca z Urzędami Skarbowymi w zakresie egzekucji podatkowych będących dochodami budżetu gminy.
  15. Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach w podatkach wg przydzielonych miejscowości.
  16. Gromadzenie dokumentacji niezbędnych do stosowania z urzędu ulg, sporządzenie wniosków w sprawach ulg, umorzeń i rozłożeń na raty zaległości podatkowych, prowadzenie postępowania podatkowego oraz przygotowanie decyzji w tym zakresie.
  17. Sporządzanie bilansu rocznego.
  18. Przyjmowanie i realizacja wniosków w sprawie zwrotu podatku akcyzowego.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Olga Siuchta
    data wytworzenia: 2017-10-19
  • opublikował: Lidia Piotrowska
    data publikacji: 2017-10-19 18:39
  • zmodyfikował: Lidia Piotrowska
    ostatnia modyfikacja: 2023-12-27 10:38

Rejestr zmian

  • zmieniono 2021-04-28 15:50 przez Lidia Tabor: aktualizacja
  • zmieniono 2021-05-20 15:57 przez Patryk Pobudkiewicz
  • zmieniono 2022-02-18 11:06 przez Lidia Piotrowska
  • zmieniono 2022-07-15 08:52 przez Lidia Piotrowska: aktualizacja
  • zmieniono 2023-12-27 10:38 przez Lidia Piotrowska: aktualizacja adresu mailowego

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 38629
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-12-27 10:38:05