RSS
A A A
To jest wersja archiwalna z dnia 03.02.2015, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja numerów telefonów

INWESTYCJE I ROZWÓJ LOKALNY

Referat Inwestycji i Rozwoju Lokalnego

tel. 25 675-40-44 wew. 47


I piętro, pokój nr 18

Kontakt: Kierownik Referatu

Przemysław Walczuk

e-mail: przemyslaw.walczuk@jadow.az.pl 


I piętro, pokój nr 17

Inspektor

Adam Wójcik

e-mail: adam@jadow.az.pl

Inspektor

Zdzisław Kamiński

e-mail: zdzisław.kaminski@jadow.az.pl



Podinspektor

Patryk Pobudkiewicz

e-mail: patryk.pobudkiewicz@jadow.az.pl

Referent

Piotr Rudnik

e-mail: piotr.rudnik@jadow.az.pl




Do zadań Referatu Inwestycji i Rozwoju Lokalnego należy w szczególności:

  1. Przygotowanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych wynikających z budżetu Gminy
  2. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych i zarządzenia w sprawie ustalenia procedur udzielania zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości stosowania procedur udzielania zamówień.
  3. Realizacja zadań z zakresu ustawy o drogach publicznych, w tym zadań zarządcy dróg gminnych.
  4. Umieszczanie i utrzymanie tabliczek z nazwami ulic i placów;
  5. Realizacja zadań wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
  6. Inicjowanie zagospodarowania przestrzennego Gminy w zakresie budownictwa i rozbudowy infrastruktury technicznej;
  7. Przygotowywanie koncepcji gospodarki przestrzennej gminy z uwzględnieniem m.in. wymagań ładu przestrzennego, urbanistyki, architektury, ochrony środowiska, dóbr kultury, praw własności;
  8. Realizacja zadań w zakresie pozyskiwania środków z unii europejskiej oraz innych źródeł zewnętrznych.
  9. Koordynowanie prac nad opracowaniem i realizacją Programu Rozwoju Lokalnego Gminy
  10. Przygotowywanie stosownych dokumentów wynikających z ustawy Prawo przewozowe w zakresie przewozu osób w tym koordynacja rozkładu jazdy przewoźników;
  11. Współdziałanie z Międzygminnym Związkiem Wodociągów i Kanalizacji Wiejskich
  12. Redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania Referatu.



Opublikował: Olga Siuchta
Publikacja dnia: 03.02.2015
Podpisał: Dorota Czuba
Dokument z dnia: 09.06.2011
Dokument oglądany razy: 5 713