Wymiar Podatków
Wymiar Podatków
parter, pokój nr 7
tel: 25 785 44 07
Kontakt:
Inspektor
Dorota Selman
e-mail: dorota.selman@jadow.az.pl
Zakres działania wymiaru podatków:
- Prowadzenie dokumentacji oraz kontrola poprawności składanych informacji stanowiących podstawę do ustalania wysokości zobowiązania podatkowego wsi oraz innych podatków i opłat stanowiących dochody budżetu gminy osób fizycznych.
- Prowadzenie dokumentacji oraz kontrola poprawności składanych deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny osób prawnych.
- Prowadzenie dokumentacji oraz kontrola poprawności składanych deklaracji na podatek transportowy.
- Dokonywanie wymiaru zobowiązania pieniężnego wsi oraz innych wydatków i opłat stanowiących dochody gminy.
- Wydawanie decyzji rocznych oraz decyzji zmieniających te zobowiązania w ciągu roku podatkowego.
- Załatwianie środków odwoławczych od decyzji wymiarowych należnych zobowiązań podatkowych.
- Przygotowywanie decyzji podatkowych do podatników.
- Aktualizowanie bazy danych podatników.
- Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków na podstawie zawiadomień o zmianach przesyłanych przez Starostwo Powiatu Wołomińskiego oraz Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
- Sporządzanie analiz, informacji i zestawień niezbędnych do przygotowania uchwał dotyczących podatków i opłat lokalnych.
- Prowadzenie postępowania w sprawach podatków i opłat lokalnych.
- Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym osób ubiegających się
- Sporządzanie sprawozdań oraz rozliczanie utraconych dochodów gminy do naliczenia subwencji należnej gminie.
- Gromadzenie dokumentacji niezbędnych do stosowania z urzędu ulg, prowadzenie postępowania podatkowego oraz przygotowanie decyzji w tym zakresie.
- Prowadzenie spraw z zakresu pomocy de minimis i pomocy publicznej w podatkach i opłatach lokalnych.
- Przeprowadzenie kontroli podatkowej.
- Współpraca z innymi instytucjami takimi jak: KRUS, ZUS, sądy, prokuratura.
- W zakresie skarg, wniosków i listów:
a) przyjmowanie pism, skarg, wniosków oraz listów dotyczących zadań wykonywanych na swoim stanowisku pracy,
b) przygotowywanie oraz udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,
c) prowadzenie ewidencji pism, skarg, wniosków i listów na zajmowanym stanowisku pracy.
Do pobrania
Zaświadczenie o stanie majątkowym
2. podanie o zaświadczenie z RODO.doc
Deklaracje podatkowe dla osób prawnych
2. Deklaracja na podatek leśny.pdf
3. Załącznik do deklaracji na podatek leśny nr 1.pdf
4. Załącznik do deklaracji na podatek leśny nr 2.pdf
5. Deklaracja na podatek rolny.pdf
6. Załącznik do deklaracji na podatek rolny nr 1.pdf
7. Załącznik do deklaracji na podatek rolny nr 2.pdf
8. Deklaracja na podatek od nieruchomości.pdf
9. Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości nr 1.pdf
10. Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości nr 2.pdf
11. RODO.doc
Deklaracje na podatek transportowy
2. Deklaracja na podatek od środków transportowych.pdf
3. Załącznik do deklaracji DT.pdf
5. RODO.doc
Informacje podatkowe dla osób fizycznych
2. Informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych.pdf
3. Załącznik do informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych nr 1.pdf
4. Załącznik do informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych nr 2.pdf
5. Załącznik do informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych nr 3.pdf
7. Załącznik do informacji o lasach nr 1.pdf
8. Załącznik do informacji o lasach nr 2.pdf
9. Załącznik do informacji o lasach nr 3.pdf
11. Załącznik do informacji o gruntach nr 1.pdf
12. Załącznik do informacji o gruntach nr 2.pdf
13. Załącznik do informacji o gruntach nr 3.pdf
14. Oświadczenie.doc
15. RODO.doc
Publikacja dnia: 05.11.2020
Dokument z dnia: 06.06.2011
Dokument oglądany razy: 7 134